W obronie rozumu

Życie to nie choroba – rozmowa w „Wysokich Obcasach Ekstra”

OkładkaW kwietniu tego roku w “Wysokich Obcasach Ekstra” ukazała się rozmowa, którą przeprowadził ze mną redaktor Grzegorz Giedrys.  Serdecznie zapraszam do lektury – w tym celu wystarczy kliknąć na link.  Artykuł_zycie to nie choroba

2 comments on “Życie to nie choroba – rozmowa w „Wysokich Obcasach Ekstra”

  1. Monika
    Maj 1, 2014

    Z ogromnym zainteresowaniem przeczytałam wywiad z Panem.
    Nareszcie ktoś, kto uczciwie podchodzi do tego tematu.
    Moja historia jaka miałam nieprzyjemność przeżyć,bardzo pokrywa się z tym, o czym
    Pan mówi. Minęło dziesięć lat , a ja do dzisiaj czuję niesmak i awersję
    w stosunku do wszelkich lekarzy i psychoterapełtów.
    Miałam nawet ogromna potrzebę napisania
    ksiażki pt. ” Psychoterapia po polsku”. Serio.
    Jednak przechodzenie tego wszystkiego na nowo..Myślę, że ponad moje możliwiści.
    Chociaż mogłoby to ustrzec innych ludzi przed zbyt lekkomyślnym powierzeniem
    swojego zdrowia w ręce nierzadko niekompetentnych,niedouczonych ludzi.
    Muszę przyznać, że w żadnym zawodzie nie spotkałam tak impertynenckich, z
    mania wielkosci no i łasych na pieniadze ludzi.
    Bardzo dziękuję za artykuł z Panem w WO.
    Potwierdził Pan to co jest jak najbardzie prawda.
    Oby nie został Pan ” czarna owca”.
    Życzę owocnej pracy.
    Monika

  2. Pingback: Psychologowie zajmują się ludźmi, którzy tego nie potrzebują?Freud, nadużycia terapeutów | Freud, nadużycia terapeutów

Skomentuj

Information

This entry was posted on Kwiecień 5, 2014 by .
