W obronie rozumu

Nie ma żartów – rozmowa w Superstacji

Nie ma żartow28 maja 2014 r. w Superstacji gościem Elizy Michalik był Tomasz Witkowski.  Zapraszam do obejrzenia i wysłuchania rozmowy. Uwaga! Rozmowa jest  przerywana reklamami w dość irytujący sposób na co nie miałem żadnego wpływu. Liczę na wyrozumiałość.Superstacja_old_logo

4 comments on “Nie ma żartów – rozmowa w Superstacji

  1. R.
    Czerwiec 24, 2014

    Witam,

    W rozmowie jest wątek o doświadczeniach z dzieciństwa, których to istotność Pan neguje.”Nieprawdą jest, że w dzieciństwie istnieje taki bardzo ważny okres, w którym kształtuje sie cała nasza osobowość i że ten okres odpowiada za wszystko co dzieje się w naszym życiu…Kształtujemy się cały czas, mało tego, ten ostatni okres naszego życia ma dużo większe znaczenie dla nas.” W związku z tym jak Pan zapatruje sie na terapie typu Schema Therapy, które się na tym opierają? Takie terapie to pic?

    Pozdrawiam,

    P.S. Proszę o usunięcie mojego wcześniejszego wpisu.

    • Tomasz Witkowski
      Czerwiec 25, 2014

      W II tomie „Zakazanej psychologii” poświęciłem cały rozdział terapiom eksplorującym dzieciństwo i badaniom na ten temat. Zachęcam do lektury i pozdrawiam.

  2. grzegorz
    Lipiec 22, 2014

    W rozmowie w superstacji poruszył pan temat dda. Uważa pan że to bajki. Ja wychowałem się w takim domu. Pańskie słowa mnie zasmuciły bo wydawało mi się, że nareszcie wiem w którym kierunku podążać. A teraz nie wiem. co pan może poradzić komuś takiemu jak ja.

    • Tomasz Witkowski
      Lipiec 22, 2014

      Panie Grzegorzu, to nie jest kwestia tego co ja uważam, lecz wyniki obiektywnych badań. Wywiad telewizyjny jest dość kiepskim źródłem wiedzy na ten temat. Sugeruję lekturę rozdziału poświęconego DDA w drugim tomie „Zakazanej psychologii”, gdzie starałem się zrelacjonować je w miarę kompletnie. Tam też znajdzie Pan wiele odnośników do innych źródeł na ten temat. Moja rada to rzetelnie przestudiować problem i dopiero wówczas podejmować decyzje. Pozdrawiam.

Skomentuj

Information

This entry was posted on Czerwiec 3, 2014 by .

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Dołącz do 80 obserwujących.

