W obronie rozumu

Psychologia – jeszcze nauka czy już tylko agresywny marketing?

homeHeaderTitleImage_pl_PLTak zatytułowany był wykład plenarny, który wygłosiłem na zaproszenie organizatorów w trakcie IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej ”Psychologia – Konsumpcja – Jakość Życia”, która odbyła się w dniach 17-18 października 2014 roku na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Numer 7 z 2015 roku Psychologii Ekonomicznej zawiera część wykładów i prezentacji z tej konferencji, w tym również mój wykład. Zainteresowanych zapraszam do lektury: Psychologia, jeszcze nauka czy już tylko agresywny marketing?

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: